Loading...

Internacjonalizacja

Opracowywanie strategii wejścia na rynek polski lub zagraniczny

Pomagając firmom stworzyć strategię wejścia z danym produktem lub usługą na nowy rynek, zawsze zwracamy uwagę na czynniki zewnętrzne, czyli te które wywodzą się bezpośrednio z otoczenia oraz wewnętrzne, które pochodzą z przedsiębiorstwa. Analizujemy potencjał rynku zagranicznego, kulturę danego społeczeństwa, stopień ryzyka politycznego, dostępność kapitału czy wszelkiego rodzaju bariery, które mogą pojawić się na nowym rynku. Decydując się na wejście na obcy rynek należy wziąć pod uwagę pozycję danego przedsiębiorstwa. W zależności od atrakcyjności rynku, możemy zdecydować się na eksport pośredni, nie wymagający przemieszczania się zasobów, eksport bezpośredni z wykorzystaniem własnych sieci sprzedaży lub otwarcie filii na rynku zagranicznym. Biorąc pod uwagę te dane, przeprowadzamy kompleksową analizę, aby dobrać odpowiednią strategię.

 

Poszukiwanie partnerów biznesowych, kanałów promocji i dystrybucji

Poszukiwanie partnerów biznesowych oraz nowych rynków zbytu to jedne z najważniejszych elementów każdego przedsiębiorstwa. Aby współpraca między kontrahentami przebiegała bezproblemowo potrzebne jest przede wszystkim wzajemne poznanie potrzeb i oczekiwań, a także znajomość rynku na którym funkcjonuje dany biznes. Pomożemy Ci w poszukiwaniach nowych kanałów dystrybucji. Znajdziemy i zweryfikujemy partnerów, którym przedstawimy ofertę oraz przeprowadzimy wstępne rozmowy. Dzięki tym działaniom dostarczymy Ci listę sprawdzonych firm zainteresowanych współpracą. Przeprowadzimy negocjacje, które pozwolą uzyskać najkorzystniejsze warunki oraz zdobyć rzetelnego kontrahenta. Nasza gruntowna wiedza na temat rynków zagranicznych pozwoli na wsparcie Twoich działań poza granicami Polski.

Wirtualny adres za granicą

Decydując się na założenie działalności lub jej oddziału za granicą warto zastanowić się nad usługą wirtualnego adresu. Daje ona możliwość wykupienia adresu w modnej lokalizacji miast, co spowoduje wzrost świadomości marki i sprawi, że stanie się ona bardziej wiarygodna na tle konkurencji. Wirtualny adres pozwoli na bezpieczne przechowywanie oraz bezpośrednie przesyłanie skanów korespondencji, nawet w sytuacji gdy żaden z Twoich pracowników nie będzie fizycznie na miejscu w biurze. Warto pamiętać, że jest to także ukłon w stronę zagranicznych klientów, dla których wysyłanie korespondencji na adres kraju w którym mieszkają będzie znacznym ułatwieniem.

Coworking

Zakładając oddział firmy za granicą nie musisz od razu decydować się na wynajęcie osobnego biura, które generować będzie koszty. Startując z biznesem w wybranym kraju warto na początku postawić na coworking. Praca w biurze coworkingowym to możliwość swobodnej zmiany lokalizacji bez żadnych konsekwencji. Możesz pracować z różnych miejsc na świecie nie martwiąc się o długoterminowe umowy. Biura coworkingowe oprócz przestrzeni wspólnej posiadają także profesjonalne sale konferencyjne, idealne na spotkania i prezentację oferty zainteresowanym klientom.